Bij Zambeza Seeds zijn we er trots op dat we onze klanten alleen van de beste cannabis zaden, cbd olie, en kweekaccessoires voorzien.
Met meer dan 15 jaar ervaring hebben onze deskundige kwekers uitstekende kennis over breeding, kruisen, en kweek technieken. Al onze producten zijn vakkundig ontworpen zodat je de beste cannabis kunt kweken in het comfort van je eigen huis.
Als je echter problemen ondervindt met een product (of met een onderdeel van een product) dat je bij ons hebt besteld, geven we je met alle liefde je geld terug. Dit is onderdeel van onze inzet voor kwaliteit en uitstekende klantenservice.
In het zeldzame geval dat je problemen ervaart met een van onze producten, vragen we je om binnen 14 dagen contact met ons op te nemen en het product naar ons terug te sturen.
Hieronder vind je een overzicht van ons retour- en restitutiebeleid. Als je meer vragen hebt, neem dan contact met ons op.
Je hebt het recht om ieder product uit onze winkel (of onderdelen van de producten uit onze shop) binnen 14 dagen na aankoop terug te sturen. Je hoeft geen reden op te geven als je een product of onderdeel retourneert.
Mocht u dit recht willen uitoefenen en uw bestelling terugsturen naar ons, dan dient u dit ons per brief te melden of het terugvorderingsformulier te gebruiken en dat per e-mail of post binnen deze termijn te versturen.
Net als bij een aankoop in een fysieke winkel, heb je 14 dagen de tijd om over je aangeschafte product na te denken. Je mag ook de verpakking van een product openen, tenzij het verzegeld is. Mochten we de indruk hebben dat je meer met het product hebt gedaan dan het simpelweg bekijken, kunnen we, gezien de waardeverlies van het product, eventuele kosten in rekening brengen.
Als je meerdere producten hebt besteld met verschillende levertijden, gaat de periode van 14 dagen waarin je iets terug kunt sturen pas in nadat de laatste producten bij je zijn bezorgd.
Om aanspraak te maken op deze rechten en om je product terug te sturen, vragen we je om binnen 14 dagen na het afleveren van je bestelling contact met ons op te nemen middels het contactformulier op onze website of door ons te bellen op +34 937 379 561 (08:00u - 16:00u).
We sturen je vervolgens een aantal retour instructies en een retour label, en dekken ook de retourneringskosten van de producten.
Alle terugbetalingen voor Zambeza producten worden binnen 14 dagen na retournering van het product verwerkt. Als je het product hebt teruggestuurd zonder ons te informeren, kunnen we je vragen om een tracking code die als bewijs dient, voordat we de terugbetaling verwerken.
We dekken geen kosten bij terugzending van een product als je van te voren geen contact met ons opneemt.
Terugbetalingen worden op een van de volgende manieren verwerkt:
- Contant: We sturen je op eigen risico contant geld in een envelop.
- Overschrijving
- Creditcard. Duurt het langer dan 30 dagen na je creditcard betaling dat je teruggaaf kan worden verwerkt, dan krijg je het geld terug middels overschrijving.
Producten in een verzegelde verpakking die zijn geopend (zoals onze cannabis zaden) komen niet in aanmerking voor terugbetaling.
Heb je nog vragen over het beleid, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Premium zaden Cannabis Cup-winnaars
RQS Blog Om je te inspireren
Growers Club Ontvang beloningen
Bezoek Royal Queen Seeds